Oт него пък каква е ползата?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вихрови клапи 1.9 JTDm варианти
Collapse
X
-
По принцип е много готино да се слагат стари ДПФ-и на колата. Тя ще си върти регенерации през 100 км, ще си грее доволно, ще посцепи някоя и друга глава и така ще има работа за автосервизите. Ето това е работеща икономика. Има потребление на нафта в повече, работа за сервизите и всеки е зает с нещо.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеBobi, как те осени това прозрениеAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщениеНякой може ли да постне снимка на тези клапи, къде точно се намират(sw 150 коня 16 винтила)? Днес гледах и не открих вихрови клапи. До подгревните свещи 4 дупки са затапени с кякакви алуминиеви планки... дали там не са били клапите?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Темата е за 1.9,но все пак .
Гледам на моята рейката ,която движи клапите е застопорена.Няма масло около отворите,чисто и сухо е,което ме кара да мисля,че клапите са в добро здраве.Застопорили са я с винт,пробили са отвор(нали е пластина около 4-5мм широка) и винта е законтрил долу в колектора,колкото да не се движи.Нямам идея моторчето върти ли,не върти ли...даже не знам от коя страна е,тъмно е и само това видях.
Много нещо просто решение са намерили,ако въобще е някакво решение на нещо??156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Моторчето е отдолу, клапата на 5ти цилиндър е преходна и излиза отдолу на ябълка, това е връзката помежду им. Доколко е решение това със застопоряването, по-скоро никакво ако клапите са там, предпоставките за строшаване пак са си налице.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Хмм..тъкмо си мислех,че ще ми се размине,поне с притесненията до лятото.
Но все пак, след като не се движат, изключваме разбиваето им и последващо чупене....или греша??156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Аз бих го направил в комбинация със смяната на ремъци и ролки, така или иначе се вадят за да се стигне до колектора.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Тъпото е,че е обслужена и всичко е сменено скоро.
На мен ми е ясно,че трябва ,а и е по-добре да се махнат въпросните клапи,но след като не работят,как биха се счупили?Преди 4000км са боднали нов DPF и са изчистили EGR-а,нов алтернатор,нова хидр.рейка...не са пестени пари.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment